Еволюція бренду Ariston
Ariston - італійський бренд, продукцію якого щороку вибирають 5 млн сімей у всьому світі, створюючи комфорт у будинках за допомогою одного з наших продуктів : бойлерів, водонагрівачів або систем сонячної енергії.
Цей успіх став можливий завдяки довірі до бренду, продукти якого завжди відповідали найвищим вимогам відносно зручності і безпеки.
В основі такої популярності Ariston лежить філософія розумного дизайну і застосування передових технологій, що гарантують високу ефективність і комфорт при мінімальному шкідливому впливі на довкілля.
Оновленим корпоративним стилем Ariston підкреслює вірність комфорту клієнтів і відповідальність компанії за довкілля.
Постійно удосконалюючись, Ariston впроваджує нові рішення, що відповідають потребам клієнтів. Це постійне прагнення до інновацій веде до поліпшення якості продуктів і послуг. Саме система корпоративних цінностей Ariston і еко- відповідальне позиціонування компанії стали стимулом такої еволюції, спрямованої на зміцнення позитивного іміджу компанії серед клієнтів і партнерів. Кольори корпоративного стилю Ariston оновилися - на додаток до добре відомому червоному в новому дизайні використано більше зеленого і сірого кольорів, символізуючих екологічну відповідальність і інноваційний підхід.
Італійське походження компанії Ariston тепер підкреслює і трибарвний символ ("триколор"), співзвучний з кольорами прапора цієї країни.
Впродовж багатьох років Ariston є піонером своєї галузі, постійно завойовуючи довіру клієнтів і створюючи імідж надійного бренду, який асоціюється з високою якістю послуг : правильність вибору незмінно підтверджується оптимальним співвідношенням ціна/ якість, і дозволяє споживачам економити енергію і гроші при високому рівні технологій, якості і комфорту.